Časté dotazy - FAQ

Nakupování online na EDITED

Jak si mohu objednat?
Objednávat z EDITED je zcela jednoduché: Po vložení požadovaných položek do nákupního košíku klikněte na možnost "K pokladně". Jako nový zákazník si můžete jednoduše vytvořit zákaznický účet v procesu objednávky a pak už budete automaticky přihlášen. Pokud již máte zákaznický účet, můžete se jednoduše přihlásit pomocí uživatelských údajů (e-mailové adresy a hesla). Následně budete vedeni procesem objednávky ve třech krocích (adresa - způsob platby - potvrzení objednávky). Objednávka bez registrace zákaznického účtu je také možná. Chcete-li tak učinit, klikněte v registračním formuláři na možnost "Pokračovat bez registrace" a postupujte procesem objednávky podle pokynů.

Jaké výhody mi přinese EDITED zákaznický účet?
Zákaznický účet EDITED má máte několik výhod. Své objednávky můžete kdykoli sledovat a spravovat informace o adrese

Musím mít zákaznický účet EDITED, abych si mohl(a) objednat?
Ne, na to abyste si objednali na stránkách EDITED, nemusíte mít zákaznický účet. Objednávku můžete zadat jednoduše a rychle i bez registrace. Jednoduše v registračním formuláři zvolte "Pokračovat bez registrace" a pokračujte v objednávce.

Proč musím při objednávce zadat datum narození?
Chceme Vám poskytnout co nejlepší služby, ke kterým patří především rychlé a bezproblémové zpracování Vaší objednávky. Vaše datum narození potřebujeme, abychom Vás v případě shody jmen mohli jasně odlišit od ostatních zákazníků a také jako důkaz Vašeho dovršení plnoletosti.

Jaká je minimální hodnota objednávky?
Pro Vaše objednávky na EDITED není stanovena minimální hodnota.

Jaká je maximální hodnota objednávky?
Pro Vaše objednávky na EDITED v podstatě neexistuje žádný limit. Maximální hodnota objednávky závisí od zvoleného poskytovatele plateb.

Mohu objednávku zadat také po telefonu?
Bohužel objednávání prostřednictvím telefonu není momentálně možné. Náš EDITED zákaznický servis je Vám ale kdykoliv k dispozici, pokud máte otázky ohledně online objednávky, reklamace nebo procesu vrácení zboží. Můžete nás kdykoliv kontaktovat přes e-mail zakaznickyservis@edited.cz nebo na bezplatném telefonním čísle 800 023 503 (Česká republika)*.

Jak mohu stornovat svoji objednávku?
Pokud chcete z objednávky zrušit jednu nebo více položek, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Můžete tak udělat kdykoliv přes e-mail zakaznickyservis@edited.cz nebo na bezplatném telefonním čísle 800 023 503 (Česká republika)*. Stornovat objednávku na EDITED je možné, pokud ještě nebyla odeslána. Pokud však objednávka již byla zpracována, bude odeslána na zadanou doručovací adresu. V tomto případě můžete zboží vrátit do 100 dní zdarma.

Zásilka & náklady na dopravu

Jaká je cena poštovného?
Náklady na dodání a také vrácení zboží hradí EDITED. Poštovné je tedy zcela zdarma.

Jaká je doba dodání?
Doba dodání produktů, které jsou na skladě, činí 2-6 pracovních dnů.

Kdy bude můj balíček doručen?
Stav své objednávky můžete kdykoli sledovat ve Vašem EDITED zákaznickém účtu. Na Váš e-mail Vám taky zašleme potvrzení o odeslání Vaší objednávky. Potvrzení včetně odkazu pro sledováni zásilky dostanete pro každý odeslaný balíček.

Mohu si nechat doručit moji zásilku také do Parcelshopu nebo výdejní stanice?
Bohužel momentálně není možné doručit balíček do výdejní stanice nebo parcelshopu.

Může být moje dodací a fakturační adresa rozdílná?
Samozřejmě že Vaše fakturační a dodací adresa mohou být rozdílné. Jednoduše si zvolte způsob platby PayU, PayPal, kreditní kartou nebo na dobírku a poté zadejte Vámi preferovanou dodací adresu.

Proč v mém balíčku nebyla faktura?
Vaši fakturu zašleme na Váš e-mail. Prosím, zkontrolujte také spam. Pokud ste od nás nedostali žádný mail, obraťte se na náš zákaznický servis a my Vám fakturu rádi zašleme. Můžete tak udělat kdykoliv přes e-mail zakaznickyservis@edited.cz nebo na bezplatném telefonním čísle 800 023 503 (Česká republika)*.

Do kterých zemí je možné dodání zboží?
Momentálně je možné doručit zásilku v rámci České republiky, Německa, Rakouska, Nizozemska, Belgie, Švýcarska a Polska. Jestli chcete být informováni hned, jak bude možné objednávku doručit i do jiných zemí, přihlaste se k odběru našeho newsletteru.

Co mám dělat, když nedostanu balík?
Jakmile balíček opustí náš sklad, zašleme Vám e-mail s kódem pro sledovaní zásilky. Pomocí odkazu můžete sledovat proces doručení Vašeho balíčku. Pokud e-mail nedostanete nebo máte problémy s kódem, kontaktujte prosím náš zákaznický servis přes e-mail zakaznickyservis@edited.cz nebo na bezplatném telefonním čísle 800 023 503 (Česká republika)*.

Vrácení zboží

Jak mohu vrátit zboží?
Každá naše zásilka obsahuje dodací list a také dokumenty potřebné pro vrácení zboží - formulář a etiketu pro vrácení. Ve výjimečných případech se může stát, že Vaše objednávka bude doručena v několika balíčcích. Při vrácení se proto ujistěte, že v jednom balíčku zasíláte zpět jen ty položky, které jsou uvedeny na dodacím listu. V opačném případě může proces vrácení Vašeho zboží trvat déle. Samozřejmě při zasíláni více balíků nevznikají žádné dodatečné náklady. Vrácení zboží je vždy zdarma.

A takhle jednoduše můžete vrátit zboží:
Zabalte zboží do stejného balíčku, ve kterém bylo doručeno. Přibalte formulář pro vrácení. Na dobře uzavřený balík nalepte etiketu. Přineste balík na nejbližší pobočku PPL.

Pokud nemáte dokumenty potřebné k vrácení, můžete si je jednoduše nově stáhnout a vytisknout ve Vašem zákaznickém účtu:
Přihlaste se na www.aboutyou.cz pomocí Vaší emailové adresy a Vašeho hesla. Klikněte na "Vaše jméno" na horní liště. Zvolte "Zákaznický účet" V přehledu objednávek vyberte tu, kterou chcete vrátit a klikněte na "Vrátit objednávku". Otevře se nové okno. Prosím, vyberte jednotlivé produkty a uveďte důvod pro vrácení. Pro vygenerování formuláře a etikety pro vrácení klikněte na "Přejít na potvrzení". Dokumenty následně stáhněte a vytiskněte.

Přihlaste se na www.aboutyou.cz pomocí Vaší emailové adresy a Vašeho hesla. Klikněte na "Vaše jméno" na horní liště. Zvolte "Zákaznický účet" V přehledu objednávek vyberte tu, kterou chcete vrátit a klikněte na "Vrátit objednávku". Otevře se nové okno. Prosím, vyberte jednotlivé produkty a uveďte důvod pro vrácení. Pro vygenerování formuláře a etikety pro vrácení klikněte na "Přejít na potvrzení". Dokumenty následně stáhněte a vytiskněte.

Hodnota faktury bude vrácena prostřednictvím zvoleného způsobu platby po kontrole vrácených položek. Nezapomeňte nám zboží vrátit ve stejném stavu, v jakém Vám bylo doručeno.

Nemám etiketu pro vrácení zboží. Kde mohu dostat novou?
Dokumenty pro vrácení si můžete jednoduše stáhnou ve Vašem zákaznickém účtu a vytisknout: Přihlaste se na www.edited.cz pomocí Vaši e-mailové adresy a hesla. Zvolte "Zákaznický účet". V přehledu objednávek vyberte tu, kterou chcete vrátit a klikněte na "Vrátit objednávku". Otevře se nové okno. Prosím, vyberte jednotlivé produkty a uveďte důvod pro vrácení. Pro vygenerování formuláře a etikety pro vrácení klikněte na "Přejít na potvrzení". Dokumenty následně stáhněte a vytiskněte

V případě objednávky bez zákaznického účtu nebo případných otázek se prosím obraťte na náš zákaznický servis. Můžete nás kdykoliv kontaktovat přes e-mail zakaznickyservis@edited.cz nebo na bezplatném telefonním čísle 800 023 503 (Česká republika)*.

Kolik dní mám na vrácení zboží?
Zboží můžete vrátit do 100 dní po obdržení Vaší objednávky. Více informací o tom, jak vrátit zboží na EDITED najdete v dokumentu Všeobecné obchodní podmínky.

Jak dlouho trvá převod peněz na účet?
Částka Vám bude připsána na účet do 14 dnů od momentu, kdy dostaneme a zkontrolujeme vrácené zboží. Peníze budou vráceny způsobem, který jste si zvolili pro platbu.

Dostanu potvrzení o přijetí mé zpětné zásilky?
Ano, poté co obdržíme Vaši zpětnou zásilku, Vám zašleme potvrzující e-mail.

Obdržím novou fakturu,když jsem něco poslal(a) zpět?
Ne, neobdržíte novou fakturu. Částka Vám bude připsána na účet do 14 dnů od momentu, kdy dostaneme a zkontrolujeme vrácené zboží. Peníze budou vráceny způsobem, který jste si zvolili pro platbu.

Jak mohu vyreklamovat produkt?
Pokud doručené zboží není v pořádku, můžete ho samozřejmě bezplatně vrátit zpět s uvedením důvodu pro vrácení. Jakmile k nám položka dorazila a byla zkontrolována, vrátíme Vám peníze tím způsobem, který jste dříve zvolili jako způsob platby. Nový produkt si jednoduše objednejte z našeho e-shopu.

Právo na odstoupení
100denní právo na vrácení ponechává vaše zákonné právo na odstoupení neovlivněné. Výše uvedené podmínky nejsou závaznými požadavky pro uplatnění zákonného práva na odstoupení od smlouvy.

Platba

Jaké typy platby jsou k dispozici na EDITED?
Můžete si zvolit mezi následujícími platebními možnostmi: platba kreditní kartou, PayPal, PayU a platba na dobírku.

Slevové kupóny

Jak mohu uplatnit můj slevový kód?
Pokud máte slevový kupón, můžete ho uplatnit přímo při realizaci platby. Jednoduše ho vložte do řádku "Slevový kód". Celková suma Vaší objednávky se pak automaticky upraví a hodnota slevového kódu se odečte.

Newsletter

Co je EDITED Newsletter a přinese mi nějaké výhody?
Náš newsletter Vás bude pravidelně informovat o aktuálních akcích probíhajících v našem online obchodě, stejně jako i o novinkách z módního světa. Pokud se přihlásíte k odběru našeho bezplatného newsletteru, obdržíte exkluzivní informace o: nových produktech a trendech slevových kupónech a akcích VÝPRODEJI

Jak se mohu přihlásit k odběru EDITED newsletteru?
Pokud si nechcete nechat ujít žádnou z našich aktuální akcí a nabídek, můžete se přihlásit k bezplatnému odběru našich novinek. Jednoduše zadejte svou e-mailovou adresu v sekci "Newsletter" v dolní části naší stránky. Hned poté obdržíte e-mail, v němž stačí potvrdit registraci newsletteru.

Jak se mohu odhlásit z odběru EDITED newsletteru?
Chcete-li se odhlásit z odběru našeho newsletteru, stačí kliknout na odkaz pro odhlášení na konci e-mailu.

Můj účet

Jak se mohu zaregistrovat na EDITED?
Pro vytvoření zákaznického účtu klikněte na odkaz "Přihlásit se" v záhlaví stránky. Poté v sekci pro přihlášení klikněte na odkaz "Registrace" a vyplňte registrační formulář. Zákaznický účet můžete také nastavit pohodlně během první objednávky. V obou případech musíte zadat svou e-mailovou adresu a heslo. S těmito údaji se můžete kdykoli přihlásit a prohlížet si nebo upravovat data.

Jak mohu změnit, popřípadě obnovit moje heslo?
Jednoduše klikněte na "Zapomněli jste heslo?" v záhlaví na domovské stránce pod odkazem "Přihlásit se" a zadejte svou e-mailovou adresu. Zašleme Vám e-mail, pomocí něhož si můžete zvolit své nové heslo. Pokud e-mail nedostanete, kontaktujte prosím náš zákaznický servis přes e-mail zakaznickyservis@edited.cz nebo na bezplatném telefonním čísle 800 023 503 (Česká republika)*.

Technologie

Co mohu udělat, když mám technické potíže se stránkou?
Vždy se Vám snažíme nabídnout skvělý zážitek při nakupování v našem online obchodě. Pokud se ale objeví technický problém nebo něco nefunguje podle očekávání, obraťte se prosím na náš zákaznický servis. Můžete nás kdykoliv kontaktovat přes e-mail zakaznickyservis@edited.cz nebo telefonicky na bezplatném čísle 800 023 503 (Česká republika)*. Abyste naplno mohli využívat všechny funkce našeho online obchodu, doporučujeme vždy používat nejnovější verzi internetového prohlížeče. Zkontrolujte, zda jste načetli aktuální verzi prohlížeče, jestli je aktivován JavaScript a jsou povoleny soubory cookie. Více informací o těchto bodech naleznete níže.

Který internetový prohlížeč podporuje EDITED?
EDITED podporuje všechny internetové prohlížeče.

Co jsou Cookies a proč je EDITED používá?
Cookies jsou krátké textové soubory, které vytváří webový server a ukládá je v počítači prostřednictvím internetového prohlížeče. Když se pak vrátíte na stejný web, informace z cookie jsou automaticky přečteny a zpracovány. Mimo jiné používáme v EDITED cookies proto, abychom po dobu trvání nákupu uschovali zboží v nákupním košíku. Pomocí souborů cookie se nemusíte pokaždé nově přihlašovat a můžete vidět, které články jste již zobrazili.

Jak v internetovém prohlížeči povolit cookies?
Postup, jak povolit cookies, je rozdílný pro každý internetový prohlížeč:

Google Chrome
Otevřete Menu prohlížeče a zvolte "Nastavení". V části "Ochrana soukromí" klikněte na možnost "Nastavení obsahu". Následně v části "Soubory cookie" zvolte "Povolit nastavení místních dat (doporučeno)". Zavřete okno prohlížeče a načtěte stránku znovu.

Internet Explorer 10-11
Otevřete Menu prohlížeče a zvolte "Možnosti Internetu". Přejděte na záložku "Osobní údaje" a přesuňte posuvník dolů, abyste povolili všechny soubory cookie. Pro zavření okna klikněte na "OK" a načtěte stránku znovu.

Mozilla Firefox
Otevřete Menu prohlížeče (tlačítko "Firefox") a zvolte "Možnosti". Přejděte do sekce "Soukromí a zabezpečení". Vedle textu "Historii prohlížení" zvolte možnost "ukládat podle vlastního nastavení". Pro povolení cookies zaškrtněte volbu "Povolit serverům nastavovat cookies" a v části "Ponechat do:" zvolte "konce doby platnosti". Zavřete okno "Možnosti" a načtěte stránku znovu.

Apple Safari
Otevřete Menu prohlížeče (tlačítko "Safari") a zvolte "Předvolby". Přejděte do sekce "Soukromí" a vedle textu "Cookies a data stránek" zvolte možnost "Vždy povolit". Zavřete okno a načtěte stránku znovu.

Co je JavaScript a proč ne používá?
JavaScript je programovací jazyk, který se využívá pro zlepšení uživatelského rozhraní, tvorbu interaktivních prvků nebo generování obsahu na webu.


Ochrana dat

Kde zjistím více o mých datech a o právu na přenositelnost osobních údajů?
Chcete vědět více o Vašich datech? Pro uplatnění Vašeho práva na přenositelnost osobních údajů (čl. 20 GDPR) kontaktujte náš zákaznický servis e-mailem na zakaznickyservis@edited.cz.



*Zdarma ze všech českých sítí. Při volání ze zahraničí mohou být účtovány poplatky.

Zaslání zdarma · Možnost vrácení zboží do 100 dnů · Dobírka

Otázky? Zavolej nám!
800 023 503* (CZ)

*Zdarma ze všech českých sítí. Po-Ne, 9-20 hod. Při volání ze zahraničí mohou být účtovány poplatky.

Česká Republika
Na desktop verzi

Nákupní košík (0)

V košíku ještě nemáš žádné produkty.
Nakupuj naše novinky nebo se přihlas pro zobrazení Tvého nákupního košíku.

Zaslání zdarma · Možnost vrácení zboží do 100 dnů · Dobírka